20 Temmuz 2013 Cumartesi

KAHRAMANLAR HAKKINDA: KEYRA KLARİS

Selam! Ben Keyra Klaris. Soyadımdan da anlaşılacağı gibi ünlü film yıldızı Josef Ron Klaris' in kızıyım. Annem ise Afrodit. Bildiğiniz gibi o aşk ve güzellik tanrıçası. Lütfen '' Aaa Afrodit kızı. Sarışın, aptal ve şımarığın tekidir kesin.'' demeyin. Bir kere saçlarım kahverengi, uzun ve lüle, gözlerim ise zümrüt yeşili. Ayrıca babam bir zamanlar matematik dahisiymiş ama film yıldızı olmuş. Kısaca matematikte olan yeteneği bana da geçmiş. Yani kimse bana şımarık aptal Afrodit kızı diyemez tamam mı!?. Ayrıca şunu bilin ki Afrodit 'in kızı olmaktan da gurur duyuyorum! Bu arada 16 yaşındayım. Yaşıtım olan Daf, Files, Alexei ve Niaz en iyi arkadaşlarım. Açık tenliyim ve de her melezde de olduğu gibi bende de disleksi ve DEHB (dikkat eksikliği ve hiperaktivite bozukluğu) var. Birde 4 yaşında, küçük, çook tatlı bir kardeşim var. Adı Hena. Sarı saçlı mavi gözlü bir kız. Onun da insanları çook tatlı gözleriyle hipnotize etme gücü var. Ayrıca benim bir evcil hayvanım var. Onu ormanda buldum. Daha doğrusu o beni buldu. O küçük ölümsüz bir kelebek. Ben ormanda yürürken pembemsi gümüşümsü kanatları olan bir kelebek süzülerek geldi ve ışıltılı tacıma kondu. Kovalamaya çalıştıysam da gitmedi. Eve geldimde de babam ''Doğum günü hediyeni bulmuşsun.'' dedi. O günden beri beraberiz. Adını Minik koydum. İsmini boyutundan alıyor. Onunla Afrodit klubesinde üvey kız ve erkek kardeşlerimle birlikte yaşıyoruz. Klubemin baş danışmanıyım. Silah seçimim kılıç ve kılıcım pembe bir tarağa dönüşüyor. Kılıcımın adı Tatlıİntikam. Elmas yüzüğüm ise kalkana dönüşüyor ve kalkanımın üzerinde gerçek elmas kabartması var. İkisi de annem Afrodit' in hediyesi. Benim de bir yeteneğim var. Bu yeteneğim büyükonuş. Bu sayede insanlara istediklerimi yaptırabiliyorum. İşte ben...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder