20 Temmuz 2013 Cumartesi

KAHRAMANLAR HAKKINDA: DAF

Selam gençlik. Ben Daf Zaller. Gerçek adım Daphne ama insanlar bana ağaç demeye başladığından beri kendimi tanıtırken Daf'ı kullanıyorum. 16 yaşındayım. Athena'nın kızıyım. (Sayfanın altında annemin temsili bir çizimini bulabilirsiniz, güzeldir.) Babam Harvard Üniversitesi'nde profesör ve belirtmek zorundayım, sakalı yok. Nedense insanlar profesör deyince uzun beyaz sakallı birini hayal ediyorlar. Babam genç ve yakışıklı. Adı Adam Zaller. (Lütfen bana bir iyilik yapın da şunu adam yerine edım olarak okuyun) Babam tabii ki Cambridge'de yaşıyor. Ben de üvey kardeşlerim ve evcil baykuşumla Athena kulübesinde yaşıyorum. Başdanışmanım. Baykuş konusuna geri dönelim. Adı İşaret. Athena'nın İşareti'ni okuyanlar ona neden bu ismi verdiğimle ilgili bir fikir sahibi olacaklardır. Baykuşum benim için hayattaki en önemli şey. Ne harika ki kendisi aynı zamanda artık ölü. Siyah, gri ve kahverengi tüyleri olan çok yakışıklı bir erkekti. Evet. Bir insan olsa kesin onunla çıkardım. Ama o bir baykuş ve bir ölü. Her neyse. Ben esmerim. Siyah saçlarım, kaşlarımı kapatan kahküllerim var. Gözlerim gri. Disleksiğim ve DEHB'm var. Silah olarak -bir klasik- kılıç ve kalkan kullanıyorum. Kılıcım bir el feneri. İki düğmesi var. Biri aydınlatıyor, ötekisi parçalıyor. Kalkanım bir tablet haline gelip fenerin arkasındaki bir oyuğa yerleşiyor. Bu kadar. Daf Zaller işte böyle biri. Sanırım pek ilginç değilim, öyle değil mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder